Social media

Gestionarea si promovarea paginilor si a conturilor de Social Media (Twitter, Instagram, Facebook, LinkedIn, Flickr, Tumblr, Youtube, Pinterest, Twitter, Google+ etc.), pentru a creste vizibilitatea companiei si interactiunea online. Asa cum se stie,, postarile permanente (zilnice) în Social Media, pot Citeste continuarea …

Relatii cu presa

Va oferim… Cresterea vizibilitatii in mass media prin: Asigurarea unei bune acoperiri media prin interviuri si articole Promovarea evenimentelor organizate;   Asiguram… Monitorizarea zilnica a presei; Analiza media calitativa/ cantitativa lunara sau trimestriala;   Construim… O relatie de incredere, pe Citeste continuarea …

PR & Comunicare HORECA

  Suntem specializati in promovarea companiilor din domeniul ospitalitatii (HORECA): restaurante, hoteluri, cafenele, pub-uri, retele fast food etc. Putem oferi: evenimente de lansare si tematice campanii online promovare prin Social media: Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Google+, Flickr, Tumblr campanii de Citeste continuarea …

Cultura si tainele painii

Cultura si tainele painii” este o campanie derulata de Russenart Communications in parteneriat cu brandul de faina Gold Maya care a cuprins: informatii despre obiceiurile romanesti legate de paine, promovare pe site, blog, pagina si grup Facebook, concursuri pentru blogeri Citeste continuarea …

Descopera traditiile culinare romanesti!

Campania de educatie culinara “Descopera Traditiile Culinare Romanesti” este la a doua editie si se desfasoara in perioada ianuarie – decembrie 2014. Cea de-a doua editie a campaniei „Descopera traditiile culinare romanesti!” promoveaza 40 de retete oferite de 40 de pensiuni Citeste continuarea …

Ce este un dosar de presă?

Dosarul de presă (sau mapa de presă) este unul dintre cele mai importante instrumente folosite în relaţiile cu presa. De ce? Pentru că reprezintă „pâinea jurnalistului”. Astfel, un dosar de presă bun cuprinde toate informaţiile de care are nevoie un Citeste continuarea …

Ce este calendarul organizatoric al unui eveniment?

Stim cu totii ca, pentru a organiza eficient un eveniment, trebuie sa tinem cont de urmatoarele 3 etape organizatorice: Pregatirea evenimentului Organizarea efectiva/ implementarea Evaluarea evenimentului si a impactului sau Insa, dincolo de asta, trebuie sa stim exact ce tipuri Citeste continuarea …