Blog

In lunile septembrie si octombrie 2016, Russenart Communications organizeaza ultimele 2 sesiuni de traininguri Buticul de PR, fiecare cu cate 2 module de workshop-uri.

Pretul fiecarei sesiuni de workshop-uri (2 module) este 200 euro -pentru cursurile clasice si, respectiv, 100 euro – pentru cursurile online.

Ce primesti daca te inscrii la Buticul de PR 2016?

Participi la doua module de workshop-uri online (2 saptamani) cu informatii concrete din domeniul PR-ului (program-workshop-uri-2016-modul-2 program-workshop-uri-2016 Modul 1);

Ai prioritate la selectia pentru realizarea unor internship-uri platite in cadrul agentiei Russenart Communications

Esti avantajat la angajarea in alte agentii, deoarece obtii cunostinte necesare specialistilor din domuniul comunicarii iar cursurile sunt recunoscute de alte agentii

Iti creezi un portofoliu care sa te ajute la angajare (atunci cand te va intreba angajatorul ce experienta ai…);

Primesti o diploma si o scrisoare de recomandare care vor atesta insusirea cunostintelor de PR;

Faci internship-uri in departamentele de comunicare ale unor companii romanesti sau multinationale

Primesti scrisori de recomandare de la directorii departamentelor de comunicare in care faci internship-urile.

Cum te inscrii?

Descarca Formularul de inscriere la Modulul 1 si Modulul 2 si completeaza-l cu datele tale!

Selecteaza perioada in care doresti sa participi la sesiunile de workshop-uri!

Trimite formularul de inscriere pe adresa de email office@russenart.ro!

Plateste taxa de inscriere in valoare de 100 Euro – pentru participarea la cele doua Module de workshop-uri online sau taxa de inscriere in valoare de 200 Euro – pentru participarea la cele 2 workshop-uri clasice

Cursurile si workshop-urile online vor fi organizate exclusiv pe platforma online Buticul de PR, in timp ce cursurie clasice vor fi organizate intr-o sala de cursuri.

Fiecare sesiune de workshop-uri cuprinde cate 2 module diferite, a cate 5 workshop-uri.

Modulul 1

  • Se adreseaza studentilor si specialistilor juniori
  • Se desfasoara in iunie, septembrie si octombrie 2016
  • Fiecare modul de workshop-uri dureaza o saptamana (5 zile de workshop-uri, de luni pana vineri)
  • Se deruleaza in perioadele: 6-10 iunie 2016, 12 – 16 septembrie 2016,3 – 7 octombrie 2016

Modulul 1 cuprinde urmatoarele teme:

  • Strategia de relatii publice: creativitate si structura
  • Proiectele de CSR –  responsabilitate sociala sau modalitate de promovare
  • “Action planul” sau planul de activităţi
  • Cum pregătim şi redactăm un buget?
  • Calendarul (lunar, trimestrial, anual sau per eveniment/ proiect)

Citeste continuarea aici …

Modulul 2

  • Se adreseaza studentilor si specialistilor de nivel intermediar
  • se desfasoara in iunie, septembrie si octombrie 2016
  • Fiecare modul de workshop-uri dureaza o saptamana (5 zile de workshop-uri, de luni pana vineri)
  • Se deruleaza in perioadele: 13 – 17 iunie 2016, 16 – 20 septembrie 2016, 10 – 14 octombrie 2016
  • Fiecare sesiune saptamanala cuprinde urmatoarele teme:
  • Organizarea unui eveniment reusit; tipuri de evenimente
  • Campania de presa: tipuri si modalitati de pregatire eficienta
  • Dosarul de presa: continut, structura, materiale de presa
  • “Media Library” si  “Media Panorama” – cum le pregatesti si de ce?
  • Analiza de presa  – ca modalitate de evaluare a rezultatelor; 3 tipuri de analizaCiteste continuarea aici …

    Alte articole

    Media Library – ce este, cum o pregatesti si de ce?

Comunicatul de presa: – cum il scrii si de ce?

Save

Save

Save